Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Places

- Identity, Image and Reputation

Über Places

Place branding is happening. A new field of practice and study is in existence and whatever we choose to call it there can no longer be any doubt that it is with us. This collection of intuitive and well-reserached articles examines how places and regions see themselves, and how they reflect this in their branding.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780230239777
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 168
  • Veröffentlicht:
  • 18. November 2009
  • Abmessungen:
  • 163x234x17 mm.
  • Gewicht:
  • 422 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Places

Place branding is happening. A new field of practice and study is in existence and whatever we choose to call it there can no longer be any doubt that it is with us. This collection of intuitive and well-reserached articles examines how places and regions see themselves, and how they reflect this in their branding.

Kund*innenbewertungen von Places



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Places ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.