Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Planning Advertisements (RLE Advertising)

Über Planning Advertisements (RLE Advertising)

The purpose of every advertisement is to sell the thing which it advertises. Looking at the full range of the planning involved in the advertising business, Planning Advertisements first considers the initial stage, where the advertisement practitioner¿advertiser relationship is paramount, before looking at the planning stages needed for all types of advertising, ranging from direct mail to hoardings.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138994959
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 208
  • Veröffentlicht:
  • 26. November 2015
  • Abmessungen:
  • 156x234x11 mm.
  • Gewicht:
  • 453 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Planning Advertisements (RLE Advertising)

The purpose of every advertisement is to sell the thing which it advertises. Looking at the full range of the planning involved in the advertising business, Planning Advertisements first considers the initial stage, where the advertisement practitioner¿advertiser relationship is paramount, before looking at the planning stages needed for all types of advertising, ranging from direct mail to hoardings.

Kund*innenbewertungen von Planning Advertisements (RLE Advertising)



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Planning Advertisements (RLE Advertising) ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.