Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Planning and Managing the Experience Economy in Tourism

Über Planning and Managing the Experience Economy in Tourism

Presents research on tourism experience and investigates how tourism experiences can create and increase tourism competitiveness. The book explores how the experience concept has evolved in the last decade, alongside the needs and motivations of consumers, and how it can be conceptualized, designed, managed, and implemented.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781799887768
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 315
  • Veröffentlicht:
  • 30. Dezember 2021
  • Abmessungen:
  • 430x284x29 mm.
  • Gewicht:
  • 1102 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Planning and Managing the Experience Economy in Tourism

Presents research on tourism experience and investigates how tourism experiences can create and increase tourism competitiveness. The book explores how the experience concept has evolved in the last decade, alongside the needs and motivations of consumers, and how it can be conceptualized, designed, managed, and implemented.

Kund*innenbewertungen von Planning and Managing the Experience Economy in Tourism



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Planning and Managing the Experience Economy in Tourism ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.