Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election

Über Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election

This updated eighth edition of Political Campaign Communication adds an essential overview of the 2016 presidential campaign. The concise update explores key issues that arose in 2016 including candidate surfacing, the changing role of advertising, social media, journalism and the rise of fake news, and issues of gender.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781538110058
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 30
  • Veröffentlicht:
  • 1. Dezember 2017
  • Abmessungen:
  • 252x177x10 mm.
  • Gewicht:
  • 88 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election

This updated eighth edition of Political Campaign Communication adds an essential overview of the 2016 presidential campaign. The concise update explores key issues that arose in 2016 including candidate surfacing, the changing role of advertising, social media, journalism and the rise of fake news, and issues of gender.

Kund*innenbewertungen von Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.