Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Political Marketing and British Political Parties (2nd Edition)

Über Political Marketing and British Political Parties (2nd Edition)

Political parties use market intelligence to listen to the public, develop a product to suit and communicate it before the election and in government, raising concerns about treating voters like consumers, how to communicate delivery and managing political parties like businesses. -- .

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780719077197
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 320
  • Veröffentlicht:
  • 1. August 2008
  • Ausgabe:
  • 2
  • Abmessungen:
  • 156x234x23 mm.
  • Gewicht:
  • 496 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Political Marketing and British Political Parties (2nd Edition)

Political parties use market intelligence to listen to the public, develop a product to suit and communicate it before the election and in government, raising concerns about treating voters like consumers, how to communicate delivery and managing political parties like businesses. -- .

Kund*innenbewertungen von Political Marketing and British Political Parties (2nd Edition)



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Political Marketing and British Political Parties (2nd Edition) ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.