Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Pop Brands

- Branding, Popular Music, and Young People

enthalten in Mediated Youth-Reihe

Über Pop Brands

Addresses the integration of popular music culture, corporate branding, and young people's mediated cultural practices. This book is based on extensive ethnographic empirical research, drawing on participant observation, textual analysis and interviews with young people, musicians, marketers and other participants in the cultural industries.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Unbekannt
  • ISBN:
  • 9781433105654
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 202
  • Veröffentlicht:
  • 16. April 2010
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 151x227x16 mm.
  • Gewicht:
  • 326 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Pop Brands

Addresses the integration of popular music culture, corporate branding, and young people's mediated cultural practices. This book is based on extensive ethnographic empirical research, drawing on participant observation, textual analysis and interviews with young people, musicians, marketers and other participants in the cultural industries.

Kund*innenbewertungen von Pop Brands



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Pop Brands ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.