Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Positioning Theory and Strategic Communication

- A new approach to public relations research and practice

Über Positioning Theory and Strategic Communication

This book presents a new framework for intentional strategic positioning in public relations. It is a significant move away from the symmetrical communication ideas that have dominated public relations thinking for several decades. Whilst positioning is not something new in public relations, this book is the first to explicate what it involves, how it works and how to do it.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138497368
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 228
  • Veröffentlicht:
  • 3. April 2018
  • Abmessungen:
  • 232x156x19 mm.
  • Gewicht:
  • 384 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Positioning Theory and Strategic Communication

This book presents a new framework for intentional strategic positioning in public relations. It is a significant move away from the symmetrical communication ideas that have dominated public relations thinking for several decades. Whilst positioning is not something new in public relations, this book is the first to explicate what it involves, how it works and how to do it.

Kund*innenbewertungen von Positioning Theory and Strategic Communication



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Positioning Theory and Strategic Communication ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.