Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Practioner's Guide To Public Relations Research, Measurement And Evaluation

Über Practioner's Guide To Public Relations Research, Measurement And Evaluation

Provides the business reader with the necessary understanding of the problems and promises of public relations research, measurement, and evaluation and the public relations practitioner as guide to effective use of methods, measures, and evaluation in providing grounded evidence of the success (or failure) of public relations campaigns.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781606491010
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 240
  • Veröffentlicht:
  • 16. August 2010
  • Abmessungen:
  • 150x228x11 mm.
  • Gewicht:
  • 356 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Practioner's Guide To Public Relations Research, Measurement And Evaluation

Provides the business reader with the necessary understanding of the problems and promises of public relations research, measurement, and evaluation and the public relations practitioner as guide to effective use of methods, measures, and evaluation in providing grounded evidence of the success (or failure) of public relations campaigns.

Kund*innenbewertungen von Practioner's Guide To Public Relations Research, Measurement And Evaluation



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Practioner's Guide To Public Relations Research, Measurement And Evaluation ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.