Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Professional Uncertainty, Knowledge and Relationship in the Classroom

- A psychosocial perspective

Über Professional Uncertainty, Knowledge and Relationship in the Classroom

The extent to which teachers should make use of theoretical and expert knowledge as opposed to tacit experiential knowledge, and how these might be combined, is a perennial issue in discussions on pedagogy. This book addresses these debates through a creative development of the concept of productive uncertainty.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415822961
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 210
  • Veröffentlicht:
  • 27. Juni 2014
  • Abmessungen:
  • 239x161x17 mm.
  • Gewicht:
  • 466 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Professional Uncertainty, Knowledge and Relationship in the Classroom

The extent to which teachers should make use of theoretical and expert knowledge as opposed to tacit experiential knowledge, and how these might be combined, is a perennial issue in discussions on pedagogy. This book addresses these debates through a creative development of the concept of productive uncertainty.

Kund*innenbewertungen von Professional Uncertainty, Knowledge and Relationship in the Classroom



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Professional Uncertainty, Knowledge and Relationship in the Classroom ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.