Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Promotional Strategies and New Service Opportunities in Emerging Economies

Über Promotional Strategies and New Service Opportunities in Emerging Economies

Examines the field of service marketing and promotions, service innovations, and branding in developing countries. Highlighting multidisciplinary studies on self-service technologies, sustainable consumption, and customer relation management, this publication is an ideal reference source for policy makers, academics, practitioners, researchers, students, marketers, and government officials.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781522522065
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 300
  • Veröffentlicht:
  • 10. Januar 2017
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Promotional Strategies and New Service Opportunities in Emerging Economies

Examines the field of service marketing and promotions, service innovations, and branding in developing countries. Highlighting multidisciplinary studies on self-service technologies, sustainable consumption, and customer relation management, this publication is an ideal reference source for policy makers, academics, practitioners, researchers, students, marketers, and government officials.

Kund*innenbewertungen von Promotional Strategies and New Service Opportunities in Emerging Economies



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Promotional Strategies and New Service Opportunities in Emerging Economies ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.