Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Psychology of Social Networking Vol.2

- Identity and Relationships in Online Communities

Über Psychology of Social Networking Vol.2

In order to 'be online', an individual has to create an online presence. This online self is presented in different ways, with diverse goals and aims in order to engage in different social media activities and to achieve desired outcomes. The authors propose a wide overview of the psychology of social networking and its implications in our lives.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783110473841
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 246
  • Veröffentlicht:
  • 22. August 2016
  • Gewicht:
  • 656 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Psychology of Social Networking Vol.2

In order to 'be online', an individual has to create an online presence. This online self is presented in different ways, with diverse goals and aims in order to engage in different social media activities and to achieve desired outcomes. The authors propose a wide overview of the psychology of social networking and its implications in our lives.

Kund*innenbewertungen von Psychology of Social Networking Vol.2



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Psychology of Social Networking Vol.2 ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.