Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Psychology of the Consumer and Its Development

- An Introduction

Über Psychology of the Consumer and Its Development

An unusually understandable survey of the forces or perception and feeling that determine the purchases we make; and the psychological needs that they fulfill. Research based throughout, it shows how ads use classical conditioning, harnessing psychological motivation to create image and sell products.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781461371588
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 362
  • Veröffentlicht:
  • 23. Oktober 2012
  • Ausgabe:
  • 11999
  • Abmessungen:
  • 155x235x20 mm.
  • Gewicht:
  • 581 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Psychology of the Consumer and Its Development

An unusually understandable survey of the forces or perception and feeling that determine the purchases we make; and the psychological needs that they fulfill. Research based throughout, it shows how ads use classical conditioning, harnessing psychological motivation to create image and sell products.

Kund*innenbewertungen von Psychology of the Consumer and Its Development



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Psychology of the Consumer and Its Development ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.