Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Public Relations and Journalism in Times of Crisis

- A Symbiotic Partnership

Über Public Relations and Journalism in Times of Crisis

This book dissects crisis communication case studies from both the journalists' and the public relations professionals' perspective. In doing so, the authors acquaint professors and students of PR and journalism with the realities of covering and managing crises, including what works and why, as well as mistakes that occur.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781433163524
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 232
  • Veröffentlicht:
  • 29. Mai 2019
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 152x221x16 mm.
  • Gewicht:
  • 344 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Public Relations and Journalism in Times of Crisis

This book dissects crisis communication case studies from both the journalists' and the public relations professionals' perspective. In doing so, the authors acquaint professors and students of PR and journalism with the realities of covering and managing crises, including what works and why, as well as mistakes that occur.

Kund*innenbewertungen von Public Relations and Journalism in Times of Crisis



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Public Relations and Journalism in Times of Crisis ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.