Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Quantitative Marketing and Marketing Management

- Marketing Models and Methods in Theory and Practice

Über Quantitative Marketing and Marketing Management

Quantitative marketing has been gaining importance during the last decade. This is indicated by the growing number of model- and method-oriented studies published in leading journals as well as by the many successful applications of quantitative approaches in pricing, advertising, new product planning, and market segmentation decisions.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783834930606
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 627
  • Veröffentlicht:
  • 18. Juni 2012
  • Ausgabe:
  • 2012
  • Abmessungen:
  • 245x178x39 mm.
  • Gewicht:
  • 1202 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Quantitative Marketing and Marketing Management

Quantitative marketing has been gaining importance during the last decade. This is indicated by the growing number of model- and method-oriented studies published in leading journals as well as by the many successful applications of quantitative approaches in pricing, advertising, new product planning, and market segmentation decisions.

Kund*innenbewertungen von Quantitative Marketing and Marketing Management



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Quantitative Marketing and Marketing Management ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.