Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Reassessing the Relationship between Marketing and Public Relations

- New Perspectives from the Philosophy of Science and History of Thought

Über Reassessing the Relationship between Marketing and Public Relations

Lisa Duhring reconstructs the relationship between public relations and marketing research on a metatheoretical level. This study argues for a stronger connection of both disciplines and a better profiling within the mother disciplines of communication and business studies by fostering critical and interpretative approaches.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783658180331
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 318
  • Veröffentlicht:
  • 4. Mai 2017
  • Ausgabe:
  • 12017
  • Abmessungen:
  • 210x148x18 mm.
  • Gewicht:
  • 4348 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Reassessing the Relationship between Marketing and Public Relations

Lisa Duhring reconstructs the relationship between public relations and marketing research on a metatheoretical level. This study argues for a stronger connection of both disciplines and a better profiling within the mother disciplines of communication and business studies by fostering critical and interpretative approaches.

Kund*innenbewertungen von Reassessing the Relationship between Marketing and Public Relations



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Reassessing the Relationship between Marketing and Public Relations ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.