Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Relationships and Networks in International Markets

Über Relationships and Networks in International Markets

Relationship marketing has become one of the dominant approaches in the USA, Canada, Australia and New Zealand. This book presents the developments in international industrial and service marketing research, from a relationship and network perspective. It also examines different concepts, uses different methods and arrives at different outcomes.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780080430638
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 480
  • Veröffentlicht:
  • 12. März 1998
  • Abmessungen:
  • 242x166x34 mm.
  • Gewicht:
  • 874 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Relationships and Networks in International Markets

Relationship marketing has become one of the dominant approaches in the USA, Canada, Australia and New Zealand. This book presents the developments in international industrial and service marketing research, from a relationship and network perspective. It also examines different concepts, uses different methods and arrives at different outcomes.

Kund*innenbewertungen von Relationships and Networks in International Markets



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Relationships and Networks in International Markets ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.