Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 2

Über Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 2

"This edited research book considers best practices and strategies of utilizing social media successfully throughout various business fields to promote products, build relationships, and maintain relevancy by discussing common pitfalls and challenges companies face as they attempt to create a name for themselves in the online world"--

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781668467107
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 544
  • Veröffentlicht:
  • 13. Mai 2022
  • Abmessungen:
  • 221x34x286 mm.
  • Gewicht:
  • 1614 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 2

"This edited research book considers best practices and strategies of utilizing social media successfully throughout various business fields to promote products, build relationships, and maintain relevancy by discussing common pitfalls and challenges companies face as they attempt to create a name for themselves in the online world"--

Kund*innenbewertungen von Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 2



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships, VOL 2 ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.