Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Research Frontiers on the International Marketing Strategies of Chinese Brands

Über Research Frontiers on the International Marketing Strategies of Chinese Brands

This book proposes a theoretical framework for internationalization strategy of Chinese brands and brand performance. It explores several key internationalization strategies e.g. standardization versus adaptation and OBM export versus OEM export. It examines the relationships between international marketing mix e.g. distribution channel and brand performance. Through case studies the text also analyses the internationalization of contract-based firms.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367516666
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 208
  • Veröffentlicht:
  • 28. April 2020
  • Abmessungen:
  • 156x234x0 mm.
  • Gewicht:
  • 453 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Research Frontiers on the International Marketing Strategies of Chinese Brands

This book proposes a theoretical framework for internationalization strategy of Chinese brands and brand performance. It explores several key internationalization strategies e.g. standardization versus adaptation and OBM export versus OEM export. It examines the relationships between international marketing mix e.g. distribution channel and brand performance. Through case studies the text also analyses the internationalization of contract-based firms.

Kund*innenbewertungen von Research Frontiers on the International Marketing Strategies of Chinese Brands



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Research Frontiers on the International Marketing Strategies of Chinese Brands ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.