Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Review of Marketing Research

- Volume 4

Über Review of Marketing Research

Provides articles by the marketing field's leading researchers and academicians. This work includes chapters that are not only theoretically rigorous but also offer detail, including literature reviews, advanced methodologies, empirical studies, emerging trends, international developments, and guidelines for implementation.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780765620927
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 224
  • Veröffentlicht:
  • 1. Januar 2008
  • Abmessungen:
  • 174x246x16 mm.
  • Gewicht:
  • 666 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Review of Marketing Research

Provides articles by the marketing field's leading researchers and academicians. This work includes chapters that are not only theoretically rigorous but also offer detail, including literature reviews, advanced methodologies, empirical studies, emerging trends, international developments, and guidelines for implementation.

Kund*innenbewertungen von Review of Marketing Research



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Review of Marketing Research ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.