Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Review of Marketing Research

Über Review of Marketing Research

This volume provides case studies, analysis and frameworks, reviews key studies and techniques, offers theoretical explanations, identifies unanswered questions and research opportunities, and discusses significant managerial and policy implications as well as incorporating insights from multidisciplinary literatures in an integrative manner.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780857244758
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 307
  • Veröffentlicht:
  • 2. Dezember 2010
  • Abmessungen:
  • 160x238x29 mm.
  • Gewicht:
  • 622 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Review of Marketing Research

This volume provides case studies, analysis and frameworks, reviews key studies and techniques, offers theoretical explanations, identifies unanswered questions and research opportunities, and discusses significant managerial and policy implications as well as incorporating insights from multidisciplinary literatures in an integrative manner.

Kund*innenbewertungen von Review of Marketing Research



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Review of Marketing Research ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.