Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II

Über Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II

This volume illustrates the application of rhetorical theory and critical perspectives to explain public relations practices. It provides a systematic and coherent statement of the crucial guidelines and philosophical underpinnings of public relations, and it uses a rhetorical lens to give practitioners a clear sense of how their PR campaigns make a contribution to the organizational bottom line.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780805864243
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 392
  • Veröffentlicht:
  • 19. Februar 2009
  • Ausgabe:
  • 2
  • Abmessungen:
  • 152x229x23 mm.
  • Gewicht:
  • 440 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II

This volume illustrates the application of rhetorical theory and critical perspectives to explain public relations practices. It provides a systematic and coherent statement of the crucial guidelines and philosophical underpinnings of public relations, and it uses a rhetorical lens to give practitioners a clear sense of how their PR campaigns make a contribution to the organizational bottom line.

Kund*innenbewertungen von Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.