Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Social Media in Disaster Response

- How Experience Architects Can Build for Participation

Über Social Media in Disaster Response

Social Media in Disaster Response focuses on how emerging social web tools provide researchers and practitioners with new opportunities to address disaster communication and information design for participatory cultures.This book presents the results of a large-scale sociotechnical usability study on crisis communication in the vernacular related to recent natural and human-made crisis; this is an analysis of the way social web applications are transformed, by participants, into a critical information infrastructure in moments of crisis.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415817417
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 146
  • Veröffentlicht:
  • 21. Oktober 2013
  • Abmessungen:
  • 228x151x8 mm.
  • Gewicht:
  • 240 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Social Media in Disaster Response

Social Media in Disaster Response focuses on how emerging social web tools provide researchers and practitioners with new opportunities to address disaster communication and information design for participatory cultures.This book presents the results of a large-scale sociotechnical usability study on crisis communication in the vernacular related to recent natural and human-made crisis; this is an analysis of the way social web applications are transformed, by participants, into a critical information infrastructure in moments of crisis.

Kund*innenbewertungen von Social Media in Disaster Response



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Social Media in Disaster Response ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.