Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior

Über Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior

A comprehensive reference source on new innovative dimensions of consumer behavioural studies that reveals different conceptual and theoretical frameworks. This publication features expansive coverage on a number of relevant topics and perspectives, such as green products, automotive technology, and anti-branding.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781522521396
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 350
  • Veröffentlicht:
  • 18. Januar 2017
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior

A comprehensive reference source on new innovative dimensions of consumer behavioural studies that reveals different conceptual and theoretical frameworks. This publication features expansive coverage on a number of relevant topics and perspectives, such as green products, automotive technology, and anti-branding.

Kund*innenbewertungen von Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.