Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Store Design and Visual Merchandising: Creating Store Space That Encourages Buying

Über Store Design and Visual Merchandising: Creating Store Space That Encourages Buying

Draws on both the research literature and the author's experience as a marketing consultant and consumer researcher. This book offers the interested reader a variety of hands-on suggestions on how to optimize the design of retail stores and service environments to increase customer satisfaction and sales.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781606490945
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 201
  • Veröffentlicht:
  • 16. September 2011
  • Abmessungen:
  • 152x227x12 mm.
  • Gewicht:
  • 316 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Store Design and Visual Merchandising: Creating Store Space That Encourages Buying

Draws on both the research literature and the author's experience as a marketing consultant and consumer researcher. This book offers the interested reader a variety of hands-on suggestions on how to optimize the design of retail stores and service environments to increase customer satisfaction and sales.

Kund*innenbewertungen von Store Design and Visual Merchandising: Creating Store Space That Encourages Buying



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Store Design and Visual Merchandising: Creating Store Space That Encourages Buying ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.