Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Strategic Brand Management in Higher Education

Über Strategic Brand Management in Higher Education

This book is unique in providing a composite overview of strategy, planning and measurement informed by ground-breaking research and the experiences of academics. It combines theoretical and methodological aspects of branding with the views of leading exponents of branding in different contexts and across a range of higher education institutions.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367139421
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 276
  • Veröffentlicht:
  • 21. Februar 2019
  • Abmessungen:
  • 241x164x18 mm.
  • Gewicht:
  • 568 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Strategic Brand Management in Higher Education

This book is unique in providing a composite overview of strategy, planning and measurement informed by ground-breaking research and the experiences of academics. It combines theoretical and methodological aspects of branding with the views of leading exponents of branding in different contexts and across a range of higher education institutions.

Kund*innenbewertungen von Strategic Brand Management in Higher Education



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Strategic Brand Management in Higher Education ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.