Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Strategic Customer Relationship Management in the Age of Social Media

Über Strategic Customer Relationship Management in the Age of Social Media

In today's society, organizations are looking to optimize potential social interactions and increase familiarity with customers by developing relationships with various stakeholders through social media platforms. This title provides a variety of strategies, applications, tools, and techniques for corporate success in social media in a coherent and conceptual framework.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781466685864
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 332
  • Veröffentlicht:
  • 16. Juli 2015
  • Abmessungen:
  • 244x291x27 mm.
  • Gewicht:
  • 1122 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Strategic Customer Relationship Management in the Age of Social Media

In today's society, organizations are looking to optimize potential social interactions and increase familiarity with customers by developing relationships with various stakeholders through social media platforms. This title provides a variety of strategies, applications, tools, and techniques for corporate success in social media in a coherent and conceptual framework.

Kund*innenbewertungen von Strategic Customer Relationship Management in the Age of Social Media



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Strategic Customer Relationship Management in the Age of Social Media ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.