Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Strategic Marketing for High Technology Products

- An Integrated Approach

Über Strategic Marketing for High Technology Products

This book delimits the concept of high technology and explores the characteristics of high-tech markets and the high-tech environment, with the ultimate goal of contributing to the formulation of effective new processes for product development and launching to the market, in the high-tech context. It highlights and promotes the integrated f

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367591113
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 194
  • Veröffentlicht:
  • 14. August 2020
  • Abmessungen:
  • 156x234x0 mm.
  • Gewicht:
  • 453 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Strategic Marketing for High Technology Products

This book delimits the concept of high technology and explores the characteristics of high-tech markets and the high-tech environment, with the ultimate goal of contributing to the formulation of effective new processes for product development and launching to the market, in the high-tech context. It highlights and promotes the integrated f

Kund*innenbewertungen von Strategic Marketing for High Technology Products



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Strategic Marketing for High Technology Products ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.