Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Strategic Marketing Management and Tactics in the Service Industry

Über Strategic Marketing Management and Tactics in the Service Industry

Presents the latest scholarly research on service strategies for competitive advantage across industries. Covering a broad range of topics and perspectives such as customer satisfaction, healthcare service, and microfinance, this book is ideally designed for students, academics, practitioners, and professionals seeking current research on best practices to build rapport with customers.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781522524755
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 311
  • Veröffentlicht:
  • 20. März 2017
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Strategic Marketing Management and Tactics in the Service Industry

Presents the latest scholarly research on service strategies for competitive advantage across industries. Covering a broad range of topics and perspectives such as customer satisfaction, healthcare service, and microfinance, this book is ideally designed for students, academics, practitioners, and professionals seeking current research on best practices to build rapport with customers.

Kund*innenbewertungen von Strategic Marketing Management and Tactics in the Service Industry



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Strategic Marketing Management and Tactics in the Service Industry ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.