Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction

Über Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction

Investigates international perspectives and promotional strategies in place branding. Highlighting theoretical concepts and marketing techniques being utilized in the endorsement of various destinations, regions, and cities around the world, this volume is a pivotal reference source for researchers, practitioners, policy makers, students, and professionals.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781522505792
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 394
  • Veröffentlicht:
  • 15. August 2016
  • Abmessungen:
  • 224x290x32 mm.
  • Gewicht:
  • 1282 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction

Investigates international perspectives and promotional strategies in place branding. Highlighting theoretical concepts and marketing techniques being utilized in the endorsement of various destinations, regions, and cities around the world, this volume is a pivotal reference source for researchers, practitioners, policy makers, students, and professionals.

Kund*innenbewertungen von Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.