Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Strategic Pricing for the Arts

Über Strategic Pricing for the Arts

Pricing is complex, especially in the creative and cultural sector. This accessible text provides a concise, practical, non-technical guide for setting prices. It brings the insights of sophisticated research into the art of pricing to the working arts manager or student, in accessible language, appropriate for students or practitioners with no formal training in economics.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415713672
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 116
  • Veröffentlicht:
  • 14. Juli 2014
  • Abmessungen:
  • 218x143x7 mm.
  • Gewicht:
  • 158 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Strategic Pricing for the Arts

Pricing is complex, especially in the creative and cultural sector. This accessible text provides a concise, practical, non-technical guide for setting prices. It brings the insights of sophisticated research into the art of pricing to the working arts manager or student, in accessible language, appropriate for students or practitioners with no formal training in economics.

Kund*innenbewertungen von Strategic Pricing for the Arts



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Strategic Pricing for the Arts ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.