Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention

Über Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention

Presents the latest scholarly research on the implementation of online social networks in modern businesses and examines how such networks allow for a better understanding of clients and customers. Highlighting theoretical concepts, empirical case studies, and critical analyses, this book is designed for researchers, practitioners, professionals, and upper-level students.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781522516866
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 230
  • Veröffentlicht:
  • 9. November 2016
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention

Presents the latest scholarly research on the implementation of online social networks in modern businesses and examines how such networks allow for a better understanding of clients and customers. Highlighting theoretical concepts, empirical case studies, and critical analyses, this book is designed for researchers, practitioners, professionals, and upper-level students.

Kund*innenbewertungen von Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.