Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Strategy and Dynamics in Contests

Über Strategy and Dynamics in Contests

The theory of contests looks at a number of competitions, from advertising to sports to war, in which any energy expended or money spent by the participants is unrecoverable regardless of the outcome. This book provides an introduction to the contest theory literature and describes the common properties and laws that govern these contests.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780199549603
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 232
  • Veröffentlicht:
  • 5. März 2009
  • Abmessungen:
  • 159x234x12 mm.
  • Gewicht:
  • 348 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Strategy and Dynamics in Contests

The theory of contests looks at a number of competitions, from advertising to sports to war, in which any energy expended or money spent by the participants is unrecoverable regardless of the outcome. This book provides an introduction to the contest theory literature and describes the common properties and laws that govern these contests.

Kund*innenbewertungen von Strategy and Dynamics in Contests



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Strategy and Dynamics in Contests ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.