Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Strategy and Management of Industrial Brands

- Business to Business Products and Services

Über Strategy and Management of Industrial Brands

Looking at numerous companies, this book defines two brand objectives that are specific to the industrial and service sectors and which must be added to the traditional functions of branding: the minimization of risk as perceived by buyers, and the facilitation of the customer company's performance by the supplier brand.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781402077531
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 398
  • Veröffentlicht:
  • 1. Dezember 2003
  • Ausgabe:
  • 12001
  • Abmessungen:
  • 234x156x21 mm.
  • Gewicht:
  • 1290 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Strategy and Management of Industrial Brands

Looking at numerous companies, this book defines two brand objectives that are specific to the industrial and service sectors and which must be added to the traditional functions of branding: the minimization of risk as perceived by buyers, and the facilitation of the customer company's performance by the supplier brand.

Kund*innenbewertungen von Strategy and Management of Industrial Brands



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Strategy and Management of Industrial Brands ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.