Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Activation Imperative

- How to Build Brands and Business by Inspiring Action

Über The Activation Imperative

In this actionable roadmap to improved marketing ROI, Rosen and Minsky show how businesses-from Fortune 500s to local entrepreneurs-can manage today's complex and fragmented marketing landscape, respond to consumers' new tech-enabled paths-to-purchase, and overcome behavioral barriers to more effectively and efficiently build brands and business.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781442257047
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 222
  • Veröffentlicht:
  • 29. November 2016
  • Abmessungen:
  • 237x161x2 mm.
  • Gewicht:
  • 492 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von The Activation Imperative

In this actionable roadmap to improved marketing ROI, Rosen and Minsky show how businesses-from Fortune 500s to local entrepreneurs-can manage today's complex and fragmented marketing landscape, respond to consumers' new tech-enabled paths-to-purchase, and overcome behavioral barriers to more effectively and efficiently build brands and business.

Kund*innenbewertungen von The Activation Imperative



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Activation Imperative ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.