Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Adweek Copywriting Handbook

- The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters

Über The Adweek Copywriting Handbook

The Adweek Copywriting Handbook covers every aspect of the copywriting process in simple and easy-to-understand steps for young advertising professionals and old pros alike. Starting at the very beginning of the process, the book shows copywriters how to get prepared to write on a product before moving on to the act of writing itself.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780470051245
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 368
  • Veröffentlicht:
  • 2. Januar 2007
  • Abmessungen:
  • 193x232x19 mm.
  • Gewicht:
  • 690 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von The Adweek Copywriting Handbook

The Adweek Copywriting Handbook covers every aspect of the copywriting process in simple and easy-to-understand steps for young advertising professionals and old pros alike. Starting at the very beginning of the process, the book shows copywriters how to get prepared to write on a product before moving on to the act of writing itself.

Kund*innenbewertungen von The Adweek Copywriting Handbook



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Adweek Copywriting Handbook ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.