Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Artification of Luxury Fashion Brands

- Synergies, Contaminations, and Hybridizations

Über The Artification of Luxury Fashion Brands

Despite being vastly different both socially and economically, art and fashion are increasingly converging to collaborate in mutually advantageous ways. It provides a categorization of the strategies that fashion firms employ when they join the art world and illustrates how art and fashion brands can interact strategically at different levels.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783030261207
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 166
  • Veröffentlicht:
  • 19. Juni 2020
  • Ausgabe:
  • 12020
  • Abmessungen:
  • 220x156x21 mm.
  • Gewicht:
  • 430 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Artification of Luxury Fashion Brands

Despite being vastly different both socially and economically, art and fashion are increasingly converging to collaborate in mutually advantageous ways. It provides a categorization of the strategies that fashion firms employ when they join the art world and illustrates how art and fashion brands can interact strategically at different levels.

Kund*innenbewertungen von The Artification of Luxury Fashion Brands



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Artification of Luxury Fashion Brands ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.