Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Brand Strategist's Guide to Desire

- How to give consumers what they actually want

Über The Brand Strategist's Guide to Desire

This is a guide to help brand strategists consider what people really want in order to enhance their lives, and think about the role of their brand in responding to these desires. A brand which both enhances people's lives, and nurtures the resources on which they depend, will prove more resilient, win trust and achieve better results.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781349468966
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 190
  • Veröffentlicht:
  • 1. Januar 2014
  • Ausgabe:
  • 12014
  • Abmessungen:
  • 140x216x11 mm.
  • Gewicht:
  • 2679 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Brand Strategist's Guide to Desire

This is a guide to help brand strategists consider what people really want in order to enhance their lives, and think about the role of their brand in responding to these desires. A brand which both enhances people's lives, and nurtures the resources on which they depend, will prove more resilient, win trust and achieve better results.

Kund*innenbewertungen von The Brand Strategist's Guide to Desire



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Brand Strategist's Guide to Desire ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.