Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Commercialization of American Culture

- New Advertising, Control and Democracy

Über The Commercialization of American Culture

The advertising industry is constantly seeking new consumer avenues, the most recent including niche marketing, database marketing, cross-promotion and place-based marketing. In this valuable resource, Matthew P McAllister critically assesses the role of advertising in society, examines the recent innovations in technique and discusses the social and commercial implications of these developments.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780803953802
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 312
  • Veröffentlicht:
  • 30. Januar 1996
  • Abmessungen:
  • 139x215x17 mm.
  • Gewicht:
  • 450 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Commercialization of American Culture

The advertising industry is constantly seeking new consumer avenues, the most recent including niche marketing, database marketing, cross-promotion and place-based marketing. In this valuable resource, Matthew P McAllister critically assesses the role of advertising in society, examines the recent innovations in technique and discusses the social and commercial implications of these developments.

Kund*innenbewertungen von The Commercialization of American Culture



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Commercialization of American Culture ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.