Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Cost of Doing Politics

- How Partisanship and Public Opinion Shape Corporate Influence

Über The Cost of Doing Politics

Using quantitative and qualitative evidence, Sumner shows that consumer boycotts can work to dissuade companies from donating money to politicians, but may also encourage them to attempt influence by less-visible means. This book is written for scholars and students interested in corporate political influence.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781009123259
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 200
  • Veröffentlicht:
  • 5. Mai 2022
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 157x235x17 mm.
  • Gewicht:
  • 520 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Cost of Doing Politics

Using quantitative and qualitative evidence, Sumner shows that consumer boycotts can work to dissuade companies from donating money to politicians, but may also encourage them to attempt influence by less-visible means. This book is written for scholars and students interested in corporate political influence.

Kund*innenbewertungen von The Cost of Doing Politics



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Cost of Doing Politics ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.