Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Cultural Meaning of Brands

Über The Cultural Meaning of Brands

Introduces a conceptual framework to understand how globalization is changing the marketplace and the way consumers bring cultural meanings and identities to the fore of their minds; the mechanisms by which brands acquire cultural meanings; and the tools that marketers have to purposefully imbue brands with cultural meanings.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781680832860
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 74
  • Veröffentlicht:
  • 31. Mai 2017
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Cultural Meaning of Brands

Introduces a conceptual framework to understand how globalization is changing the marketplace and the way consumers bring cultural meanings and identities to the fore of their minds; the mechanisms by which brands acquire cultural meanings; and the tools that marketers have to purposefully imbue brands with cultural meanings.

Kund*innenbewertungen von The Cultural Meaning of Brands



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Cultural Meaning of Brands ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.