Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Foundations of Marketing Practice

- A history of book marketing in Germany

Über The Foundations of Marketing Practice

During the nineteenth century, the German book market experienced phenomenal growth, driven by German publishers¿ dynamic entrepreneurial attitude towards developing and distributing books. Embracing aggressive marketing on a large scale, they developed an increasing sense of what their markets wanted. Based almost entirely upon primary sources

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367871529
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 202
  • Veröffentlicht:
  • 12. Dezember 2019
  • Abmessungen:
  • 156x234x0 mm.
  • Gewicht:
  • 453 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von The Foundations of Marketing Practice

During the nineteenth century, the German book market experienced phenomenal growth, driven by German publishers¿ dynamic entrepreneurial attitude towards developing and distributing books. Embracing aggressive marketing on a large scale, they developed an increasing sense of what their markets wanted. Based almost entirely upon primary sources

Kund*innenbewertungen von The Foundations of Marketing Practice



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Foundations of Marketing Practice ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.