Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Impact of Risk Communication on Consumption and Consumer Well-Being

Über The Impact of Risk Communication on Consumption and Consumer Well-Being

Explores how consumers think about and respond to risk through their consumption behaviours. The authors extend prior reviews through an explicit discussion of the philosophical foundations of risk communication and management and the implications of specific foundations for communication and policy decisions.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781680835724
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 128
  • Veröffentlicht:
  • 7. Juni 2019
  • Abmessungen:
  • 156x234x4 mm.
  • Gewicht:
  • 191 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Impact of Risk Communication on Consumption and Consumer Well-Being

Explores how consumers think about and respond to risk through their consumption behaviours. The authors extend prior reviews through an explicit discussion of the philosophical foundations of risk communication and management and the implications of specific foundations for communication and policy decisions.

Kund*innenbewertungen von The Impact of Risk Communication on Consumption and Consumer Well-Being



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Impact of Risk Communication on Consumption and Consumer Well-Being ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.