Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Impact of the Digital Consumer's Emotional Intelligence in Relation to the Moral Values Promoted in E-Business

Über The Impact of the Digital Consumer's Emotional Intelligence in Relation to the Moral Values Promoted in E-Business

The study on the impact of the digital consumer's emotional intelligence based on the moral values promoted in e-business presents an actual interdisciplinary topic in the context of the digital age.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783658329648
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 247
  • Veröffentlicht:
  • 26. Februar 2021
  • Ausgabe:
  • 12021
  • Abmessungen:
  • 148x210x0 mm.
  • Gewicht:
  • 454 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Impact of the Digital Consumer's Emotional Intelligence in Relation to the Moral Values Promoted in E-Business

The study on the impact of the digital consumer's emotional intelligence based on the moral values promoted in e-business presents an actual interdisciplinary topic in the context of the digital age.

Kund*innenbewertungen von The Impact of the Digital Consumer's Emotional Intelligence in Relation to the Moral Values Promoted in E-Business



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Impact of the Digital Consumer's Emotional Intelligence in Relation to the Moral Values Promoted in E-Business ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.