Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Information-Economics Perspective on Brand Equity

Über The Information-Economics Perspective on Brand Equity

Focuses on the information-economics theoretic framework of brand equity. The authors posit that consumer-based brand equity is the value of a brand as a credible signal of a product's positioning. In their framework, the content, clarity, and credibility of the brand signal creates intangible benefits, and enhances perceived quality.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781680831689
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 74
  • Veröffentlicht:
  • 31. August 2016
  • Abmessungen:
  • 157x236x11 mm.
  • Gewicht:
  • 132 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Information-Economics Perspective on Brand Equity

Focuses on the information-economics theoretic framework of brand equity. The authors posit that consumer-based brand equity is the value of a brand as a credible signal of a product's positioning. In their framework, the content, clarity, and credibility of the brand signal creates intangible benefits, and enhances perceived quality.

Kund*innenbewertungen von The Information-Economics Perspective on Brand Equity



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Information-Economics Perspective on Brand Equity ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.