Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Marketing of Rebellion

- Insurgents, Media, and International Activism

Über The Marketing of Rebellion

How do a few Third World political movements become global causes celebres, while most remain isolated? This book rejects dominant views that needy groups readily gain help from selfless nongovernmental organizations (NGOs). Instead, they face a Darwinian struggle for scarce resources where support goes to the savviest, not the neediest.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780521607865
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 256
  • Veröffentlicht:
  • 6. Juni 2005
  • Abmessungen:
  • 230x152x15 mm.
  • Gewicht:
  • 394 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von The Marketing of Rebellion

How do a few Third World political movements become global causes celebres, while most remain isolated? This book rejects dominant views that needy groups readily gain help from selfless nongovernmental organizations (NGOs). Instead, they face a Darwinian struggle for scarce resources where support goes to the savviest, not the neediest.

Kund*innenbewertungen von The Marketing of Rebellion



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Marketing of Rebellion ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.