Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Marketing of World War II in the US, 1939-1946

- A Business History of the US Government and the Media and Entertainment Industries

Über The Marketing of World War II in the US, 1939-1946

This book analyzes the complex relationships between the US government and the entire media and entertainment industries between 1939 and 1946.The US government realized in early 1942 that it needed to forge an alliance with the media and entertainment industries to create and maintain support for the war.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783030395216
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 147
  • Veröffentlicht:
  • 11. Juni 2021
  • Ausgabe:
  • 12020
  • Abmessungen:
  • 148x210x0 mm.
  • Gewicht:
  • 454 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Marketing of World War II in the US, 1939-1946

This book analyzes the complex relationships between the US government and the entire media and entertainment industries between 1939 and 1946.The US government realized in early 1942 that it needed to forge an alliance with the media and entertainment industries to create and maintain support for the war.

Kund*innenbewertungen von The Marketing of World War II in the US, 1939-1946



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Marketing of World War II in the US, 1939-1946 ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.