Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer

Über The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer

Brings together internationally comparative academic perspectives, critical accounts and empirical research to fully explore the issues and experiences of education as a commodity. This title offers insight into the effects of government policy on the structure and operation of universities.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415584470
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 250
  • Veröffentlicht:
  • 28. September 2010
  • Abmessungen:
  • 156x232x16 mm.
  • Gewicht:
  • 424 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer

Brings together internationally comparative academic perspectives, critical accounts and empirical research to fully explore the issues and experiences of education as a commodity. This title offers insight into the effects of government policy on the structure and operation of universities.

Kund*innenbewertungen von The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.