Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Media, Political Participation and Empowerment

Über The Media, Political Participation and Empowerment

This book provides an international perspective on civic and audience empowerment, focusing on how the media can empower or dis-empower citizens. With theoretical and empirical chapters it offers a reappraisal of the theories, methods and issues that inform our understanding of citizens and audiences in contemporary politics.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415633499
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 264
  • Veröffentlicht:
  • 16. April 2013
  • Abmessungen:
  • 163x239x20 mm.
  • Gewicht:
  • 558 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von The Media, Political Participation and Empowerment

This book provides an international perspective on civic and audience empowerment, focusing on how the media can empower or dis-empower citizens. With theoretical and empirical chapters it offers a reappraisal of the theories, methods and issues that inform our understanding of citizens and audiences in contemporary politics.

Kund*innenbewertungen von The Media, Political Participation and Empowerment



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Media, Political Participation and Empowerment ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.