Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Media, the President, and Public Opinion

- A Longitudinal Analysis of the Drug Issue, 1984-1991

Über The Media, the President, and Public Opinion

This volume's objective is to examine the drug issue from mid-1984 to mid-1991 to determine how drug-related issues and events - both real and fabricated - and the primary agendas drove the issue over time. Topics include media interpretations, and the president and public relations.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780805816907
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 136
  • Veröffentlicht:
  • 1. Oktober 1995
  • Abmessungen:
  • 152x229x9 mm.
  • Gewicht:
  • 227 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von The Media, the President, and Public Opinion

This volume's objective is to examine the drug issue from mid-1984 to mid-1991 to determine how drug-related issues and events - both real and fabricated - and the primary agendas drove the issue over time. Topics include media interpretations, and the president and public relations.

Kund*innenbewertungen von The Media, the President, and Public Opinion



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Media, the President, and Public Opinion ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.