Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Moral Compass of Public Relations

Über The Moral Compass of Public Relations

This book centers on four areas of public relations' conscience in order to examine its role in morality and citizenship: civic professionalism, corporate social responsibility, ethics, and public communication. This approach will help to answer the question of what is public relations' responsibility to the public good.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367876241
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 240
  • Veröffentlicht:
  • 10. Dezember 2019
  • Abmessungen:
  • 152x229x0 mm.
  • Gewicht:
  • 453 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von The Moral Compass of Public Relations

This book centers on four areas of public relations' conscience in order to examine its role in morality and citizenship: civic professionalism, corporate social responsibility, ethics, and public communication. This approach will help to answer the question of what is public relations' responsibility to the public good.

Kund*innenbewertungen von The Moral Compass of Public Relations



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Moral Compass of Public Relations ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.